úterý 9. října 2012

Den na Třebíčsku.



Dnešní den jsme zahájili kontaktní kampaní v Jemnici. Z Jemnice je Pavel Nevrkla, trojka na naší kandidátce. Sešel jsem se s ním a zdejším starostou panem Ing. Miroslavem Nevěčným. Samozřejmě se bavili o snaze města Jemnice obnovit provoz na trati Jemnice – Moravské Budějovice. Osobně této snaze velice fandím a jsem přesvědčen, že se podaří dostat na tuto trať alternativního přepravce a tato trasa se stane určitým vzorem pro vstup dalších provozovatelů drážní dopravy na regionální tratě celé Vysočiny. V kontaktní kampani nás provázel též Martina Bártová z Třebíče.
Po výborném občerstvení v malém bistru jsme se vydali do Moravských Budějovic. Pokusili jsme se navštívit pana starostu Bařinku, bohužel nebyl stejně jako pan místostarosta přítomen. Zanechal jsem jim vizitku a  nechal je pozdravovat. To říkám proto, že podobný postup jsem zvolil v případě nepřítomnosti pana starosty Tourka ve Světlé nad Sázavou. Dnes se mi pan starosta ozval e-mailem s poděkováním a přáním úspěchů. Pane starosto Tourku, velice si vážím vašeho přístupu a děkuji Vám.
Kontaktní kampaň v Moravských Budějovicích byla příjemná, ale mnoho lidí se v popoledním čase na náměstí a okolí nepotkali
Pak už bylo na čase přesunout se na mítink v Třebíči. Zde probíhala dvojitá politická prezentace. Kromě krajské kandidátky se zde také představoval kandidát do Senátu ve volebním obvodu Třebíč stávající senátor Vítězslav Jonáš. Pan Jonáš je bývalým starostou Dukovan, v jaderné elektrárně pracoval a bez vší pochybnosti je jasné, že přítomnost jaderné elektrárny má zásadní vliv na celý region.
Na třebíčském náměstí vystupovala výborná country skupina Šero, kulturní program doplňovaly skvělé mažoretky. Byť se ochladilo  a bylo docela nevlídno sešlo se náměstí kolem stovky lidí. Naše aktivity opět přijela podpořit předsedkyně poslanecké sněmovny Miroslava Němcová. Když mě představovala, označila mě za pána s tou krásnou šálou, tak zhodnotila můj outfit.
Pře zahájením akce jsem též navštívil radnici, pan starosta a místarostové byli na jednání rady města. Zanechal jim tedy pozdravy a vizitky. Velice mě potěšilo, že  v průběhu odpoledne se na náměstí pan starosta Heřman, dva místostarostové Pácal a Svoboda a místostarostka paní Černá zastavili a měli jsme možnost krátce pohovořit. Vážím si toho a děkuji jim.


Ota Benc

P.S.

Českým překladem předchozí  vědecké verze přísloví je: „Je lepší dvakrát vyhořet, než se jednou stěhovat“

Dnešní vědecká verze: „Osoba behaviorálně transformovaná zvyky populace žijící v Malé Asii je méně akceptovatelná než osoba z této oblasti pocházející“

Žádné komentáře:

Okomentovat