pátek 5. října 2012

Jak to vidí Miloš Zeman


Ve čtvrtek 4.10. jsem se chystal na celé odpoledne do Jihlavy. Během dopoledne jsem dostal z adresy: vincek06@seznam.cz následující e-mail:
„Jsme narozeni ve stejném roce, skoro ve stejném měsíci,  ale nemůžu se na Tebe dívat. Vlézt do této strany je neštěstí, ale to svědčí o tom, že jdeš za korytem a kariérou.
Lidé by si tě více vážili kdybys zůstal dobrým ředitelem a do žádné strany nelezl. ODS je strana největších korupčníků a podrazáků od revoluce, budeš mezi ně zapadat.
I Nečas je náš ročník, byl to velký svazák, a najednou se tím už nechlubí, bude naoko plivat po komunistech a ve své straně  má bývalých soudruhů požehnaně.
Dnes je největší PRAVIČÁK !!!
Doufám, že lidé najdou rozum  a budou volit slušné  občany.“
Bez komentáře
Odpoledne jsem s kolegy rozdával volební materiály a balonky na křížení ulic Benešova a Palackého a poté  jsme se s Milošem Vystrčilem odebrali na slavnostní setkání seniorů v Domě kultury. Zde byl přítomen i pan Miloš Zeman. Domluvili jsme si krátkou zdvořilostní schůzku v restauraci Pod Radnicí.
Tam mi při představovaní Miloš Zeman svojí nezaměnitelnou dikcí sdělil: „Jsem rád , že vás poznávám pane Benci, vypadáte jako normální člověk“.  Já jsem odvětil, že si jako normální člověk připadám a pan Zeman doplnil: „Prošel jsem si Váš volební magazín a musím vám říci, že ta vaše fotografie je příšerná. Dám vám dobrou radu, najdete si lepšího fotografa. Ale jinak se mi ten magazín docela líbil.“
Co k tomu dodat, Miloš Zeman je zkrátka sympatická a originální osobnost.
Večer jsme se sešli se členy Jihlavského sdružení ODS a probírali především možnosti a organizaci posledního týdne předvolební kampaně.

Ota Benc

P.S.

Českým překladem předchozí  vědecké verze přísloví je: „Kam vítr, tam plášť“

Dnešní vědecká verze: „Senilní domestikovaný příslušník rodu Canis je vůči snaze o změnu návykových stereotypů rezistentní“

Žádné komentáře:

Okomentovat