středa 19. září 2012

Díl třetí: S Běhounkem do Kamenice


Dnešní den trochu vybočoval ze standardního průběhu. Nevěnoval jsem se kontaktní kampani, ale spíše schůzkám a dalším povinnostem. Začalo to ve 13 hodin, kdy mě na pracovišti ve firmě Metropolitní v Havlíčkově Brodě  navštívil redaktor MF DNES a pořídil se mnou předvolební rozhovor, který vyjde 5. října v regionální příloze.
Před třetí hodinou jsem odcestoval do Jihlavy, kde jsem se postupně sešel s ředitelem Hospodářské komory Jihlava a ředitelem Oblastní charity Jihlava. Dozvěděl jsem se spoustu zajímavých a důležitých  informací a jsem přesvědčen, že jde o muže na svých místech. Doufám , že budu mít brzo možnost setkat se s nimi znovu. Je mnoho témat, které bude třeba ještě probrat, ale o tom někdy příště.
Navečer jsem se  spolu se senátorem M. Vystrčilem setkal se zástupci sportovních svazů. Jsou samozřejmě zvědavi na naše představy v oblasti sportu. Myslím si, že podpora se musí týkat především práce s mládeží a systémově je dobře nastavena už z  působení zmíněného M. Vystrčila jako hejtmana Kraje Vysočina.
V zamračeném podvečeru jsem vyjel z Jihlavy do Kamenice nad Lipou. Jak jsem se přibližoval k cíli,  stále více na mě vykukovaly ze všech koutů billboardy se současným hejtmanem Jiří Běhounkem. Chápu, že to je oblast jeho působení, ale bylo toho opravdu moc.
Napadlo mě, slovy bývalého hejtmana Ratha, že bestii je potřeba nakrmit, aby vyvrhla tolik billboardů a dalších transparentů. Cena této kampaně musí být opravdu vysoká.
V Kamenci nad Lipou v krásném hotelu Berger jsem setkal s členy a příznivci ODS. Debata byla na různá témata, od vnitřní situace v ODS až k smyslu fungování krajských orgánu. Nemohli jsme se nezastavit u tématu prohibice, kde se rozhořela poměrně ostrá výměna   mezi zastánci a odpůrci. Nakonec to bylo dopadlo asi nerozhodně, ale některé argumenty stálo za to slyšet.

 Ota Benc

P.S.: Náhodu se mi již dříve dostala do ruky taková zajímavá knížečka s názvem 140/90
(smysl vysvětlím později). Autor zde důvtipně předkládá klasická česká přísloví do šroubovaného vědeckého jazyka. Dovolím si vám předložit první české přísloví ve vědeckém jazyce. Zítra napíšu jeho tvar, jak je nám všem znám. Můžete prozatím hádat v komentáři na facebooku.

„Takový jedinec druhu Homo sapiens, jehož činnost je pozitivně akceptována všemi zbylými příslušníky téhož biologického druhu, neexistuje.“

Žádné komentáře:

Okomentovat